vrijdag 8 december 2017

lekker warm!

Een 2tal maanden geleden kreeg ik de vraag van een echte artieste, tattoo lolliepop, of ik voor haar zoontje geen sjaal en muts kon maken die bij zijn nieuwe winterjas pasten.

Ik ging op zoek naar een leuk patroon voor een muts en ik kwam uit bij de beanie van Heidi & Finn.
Ik moet toegeven, ik ben een fan van hun patronen. Eenvoudig, stijlvol en tegelijkertijd stoer.






Een handige sjaal voor kinderen is een kolsjaal, of hoe noem je dat mooier?
Heel eenvoudig te maken en handig aan te doen.

Zowel little girl als big boy hebben hier al enkele in hun kast liggen.


Ik ging op zoek naar een stoer maar toch kind/babyvriendelijk stofje.
Ik vond het passende stofje bij de stoffenstraat.  Mijn eerste bestelling daar, maar zeker niet de laatste.
Hele vlotte bestelling en ze hebben veel keuze.
Ik koos voor de megan blue fabric met cactussen.

Zowel het mutsje als de sjaal werden gevoerd met een okerkleurige french terry die ik nog liggen had.


 Het setje werd zo goed ontvangen dat zoonlief onmiddellijk ook een exemplaar wou.
Mama wist dus onmiddellijk wat gedaan ;-).




1 opmerking: