woensdag 2 mei 2018

EnJOY the party with the perfect purse


Katrienette deed mee reeds verwateren toen ik deze post zag verschijnen.
dus al snel werd een bestelling gedaan bij K-bas.
Voorbije verlengde weekend was het uitgelezen moment om aan de slag te gaan.
Komende vrijdag trouwt een collegaatje en daarvoor zocht ik nog een zilveren handtasje, dus ging ik zelf aan de slag.

Ik moet zeggen ik heb genoten van begin tot einde, stap voor stap kreeg het geheel al snel het uitzicht van een handtas.
Maar ergens liep het de eerste keer fout. Waarschijnlijk bij het uitsnijden van mijn grootste buitenstof. Maar ik maakte de eerste tas toch af, ze is absoluut niet perfect maar ideaal om cadeau te geven bij het volgende communiefeest met een bon van de efteling er in. Als dat geen originele verpakking is.





Voor mijn 2de en ik hoopte toen al mijn laatste versie, ging ik iets meer geconcentreerd aan de slag.
Ik volgde nauwgezet alle stappen en gelukkig is het eindresultaat wel wat er van verwacht wordt.
Alleen het vastnaaien van het binnentasje vond ik niet eenvoudig, het wilde precies steeds de andere kant opgaan, waardoor ik verschillende keren moet tornen en opnieuw beginnen.

Maar ziehier het resultaat.
Vrijdag blink ik van trots met deze leukerd over mijn schouder.







1 opmerking:

  1. Och wat ben ik blij dat het de tweede keer wel gelukt is! Het resultaat is prachtig. Dank je wel voor de vermelding ook, ik vind het altijd fijn als mensen geïnspireerd raken.

    BeantwoordenVerwijderen