woensdag 22 juli 2015

Theo in tricot




Theo in tricot


Mijn eerste berichtje op mijn blog. Iets wat al heel lang in mijn hoofd zat, maar het kwam er maar niet van.

Met veel plezier post ik dit eerste officiƫle projectje op mijn blog.
Het werd een theo-hemdje in tricot.
Eerder deze maand kwam ik het al hier en daar tegen, waardoor het steeds meer begon te kriebelen bij mij.
Mijn boy is alvast overtuigd. Hij was nog nooit zo ongeduldig om een afgewerkt product te mogen dragen. Maar omdat ik hier een post zag van een theo waarbij de plooi dicht werd genaaid, wou ik dit ook proberen. Omdat ik hou van doorlopende prints, stak ik hier heel veel tijd en moeite in; Jammergenoeg merkten we de ochtend nadien bij de pasbeurt, dat het hemdje hierdoor niet dicht kon. Dus het stukje dat me bloed, zweet en tranen kostte, heb ik dan maar terug uitgehaald.
Paspel verving ik door de oranje tricot die ik ook gebruikte als beleg en als mouwboordjes.
Een tricothemdje is een ideaal project om de kamsnaps terug boven te halen.
Zowel the boy als ikzelf zijn zeer tevreden met het resultaat.
Er volgen er zeker nog.


Mijn boy nam heel overtuigde poses aan en deed perfect wat ik hem vroeg. Alvast een geslaagde eerste blogbericht.




patroon: Zonen 09, theo
stofje kocht ik in april op het stoffencircus in Waregem

Geen opmerkingen:

Een reactie posten